Saturday, March 8, 2014

辦公室3大致驚 - " 我打工嗟... "



大隻講老闆 ----- 讕係咁...
當你遇到咁嘅老闆你已經上咗賊船, 分分鐘連花紅都凍過水。
遇到D咩事都講 "nevermind" 搞到D員工都唔知點算致斃要你自己拆點佢,"大佬...究竟邊個係老細啊。" 最搞笑嘅就係起勢講自己幾咁經驗豐富,但係到頭來都係得個 "講" 字。應承D嘢唔好當真,亦都唔好抱音何希望,因為到最後佢地將會集體失憶當乜事都冇發生過。

唔知同事 ----- 你知鬼知啊!?
煽風點火,推卸責任樣樣掂。" 關我事嘎~我知嘎... " 一有D咩事就會話唔知,唔係佢負責,但係如果唔係你負責仲有邊鬼個負責啊?個老細傻嘅先會信你啊...一日都黑只係識得對住個電腦玩game,D老細真係傻嘎。

陷你於不義嘅同事 ----- 救命啊你想點?!
你唔幫手不旦止,仲落井下石。明明係自己做錯事但就打死唔認,除咗你仲會有邊個?玩明屈!唔好意思我唔會食死貓㗎!大不了辭職,死貓我吞唔落啊!Go find somebody on your own size, don't mess up with the wrong girl!!



對於哩間公司。。。我冇咩信心#-.- (力經百戰般,遍體鱗傷)







No comments:

Post a Comment